tankar i gul

Åh! Nu längtar jag till våren!
Våren är min favorit årstid efter slasken och allt det där... Det  är underbart när man känner lukten av vår i luften, börjar se snödroppar hoppa upp lite var stans och första gången man kan ta av sig jackan och värma sig i solen. Man vill bara skrika högt av lycka! Hoppas den här våren drar med sig lite andra vårkänslor också så som kärlek.
En annan sak jag älskar är nyckelpigor som måste vara den vackraste insekten!
En vacker sak i nutiden är träden! Dom är alldeles vita av kristaller som är så väldigt fint. Tyvärr ligger kylan på som en blöt handduk så man inte kan njuta av det hela.
Längtan, en känsla
mörker, ett ställe att gömma mig på
längtan, en dröm
mörker, ett ställe att tänka på
längtan, någon att längta efter
mörker,  ett ställe att gråta på
längtan, något att gråta för
Mörker, ett ställe att vara rädd för...

Puss och lussekaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0