tankar i rosa

Jag vill vara otroligt vacker
en sån som alla tjejer avundas oc är en liten aning avundsjuka på
en tjej som får blickarna på sig när hon går in i ett rum
en som alla vill prata med
hon som är sådär sockersöt
en som killarna gör allt för att få

jag vill vara den coola tjejen som alla vill vara
en tjej med mycket självförtroende och egen stil
en som vågar vara annorlunda på det bra sätt
en som säger "jag bryr mig inte om vad ni säger, det spelar ingen roll, för jag är ung och lycklig, bättre än ert skitsnack och avundsjuka blickar!"

jag vill vara osynlig, en tjej med långt svart hår
en tjej med vackra kjolar och violer i händerna
en tjej som lever i sin egen lilla värld
som gömmer sig i skuggorna, som alla gömmer bort
men som ändå är älskad på sitt eget lilla sätt

och jag vill vara mig själv
på alla sätt och vis
med rosorna på kinden och böckerna i hörnet
men vem är jag och vad vill jag göra?
Är det en fråga som någon kan svara?


Kommentarer
Postat av: K

åhhh helt underbar ! allt man kan säga. <3

2010-02-09 @ 12:51:29
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0