tankar i rosa nr 2

Jag tänker inte ens ursäkta min frånvaro, för har varit så lång att alla kanske till och med har gömt bort mig.
Tänkte berätta att jag har gått och blivit blivit käääär!
Helt underbar känsla...
Tyvärr är denna sak inte en människa, men nu när våren är här så borde det väckas känslor i takt med att knopparna spricker...
Jag har blivit kär i:
ROSA!
Rosa himmel
Dessa underbara rosa körsbärsblommor
Inte helt rosa, men underbara!
Vill ha, vill ha, vill ha!
Dessa super söta stövlar!
Och sist men inte mist, min stora kärlek:
Jag vet inte vad som har hänt mig, bara att kärleken är oförutsägbar.
Kram på er alla! (som fortfarande tittar in på bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0