Tankar i blått

En sak som jag brukar tänka på är livet. Man kan egentligen göra vad som helst i livet, t.ex. om jag vill bli fotbollsproffs, ja men då borde man verkligen försöka för jag tycker inte att målet är målet utan att ha roligt på vägen dit! För tänk om man dör i morgon då är ju alla betyg, alla tråkiga ansträngningar i onödan och det man planerat för framtiden bortkastat. En sak man borde tänka på bara...
En annan sak jag har tänkt på är vad är egentligen leva? Jag har hela mitt liv blivit intalad att det är att göra stora saker, som att resa och så. Men borde man inte ha roligt ändå? Jag gillar att läsa men har hela tiden fått höra att man inte har något liv då och det tycker jag är fel, för ibland måste man göra många små saker som är roliga än en stor rolig sak.

Kommentarer
Postat av: k

power to the people !

2009-11-23 @ 22:53:00
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0