Äntiligen!

Jag har äntligen tagit tag i min blogg och fixat den på riktigt.
Det har varit väldigt konstigt, och jag har inte orkat fixa den men nu är den klar.
Jag vet inte om den vart så bra och jag borde skaffa hjälp men det får vara så här så länge.
På den här bloggen tänkte jag skriva lite olika saker och lägga ut lite saker jag har skapat med mina kreativa sidor, som t.ex. dikter, bilder, tavlor, kanske någon kort novell, kläder m.m.
Jag tänkte också visa lite vad jag gör om dagarna men jag lovar er att jag aldrig kommer något tråkigt som t.ex. idag var jag i skolan och sen hände det inget mer.
Sådana bloggar tycker jag är otroligt tråkiga.

Tänkte också berätta lite om mig för er som jag inte känner, men det får bli senare...

Lite bilder av mig:



Vår!!!! Härligt!




Ha det jätte bra från mig! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0