tankar i violett

läste nyss ett väldigt fint blogginlägg:http://moa-fatamorgana.blogspot.com/2009/12/om-att-doma.html som gjorde mig alldeles varm om hjärtat. Handlade om att inte döma folk och jag tycker hon har helt rätt!
Idag var det bandyturnering som var skit kul! Spelade inte, men hejjade på som en galning (kanske lite för mycket).
Snöade gjorde det också men slask är nog det ända som blir kvar tyvärr. Jag fick reda på att jag hade MVG i svenska igår och att skriva var min starkhet. Jag tror att med lite övning så kanske jag blir riktigt bra en dag. Det gäller bara att ta sig tid till det!
Ha det Gött och ät en lussebulle så kanske livet blir bättre (för en stund)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0