tankar i hopplöshet

Läste ett gammalt blogginlägg nyss och fick tillbaka hopplöshetskänslan.
Varför är det ingen som bryr sig saker som händer i världen? Visst det är svårt och gå och tänka på det hela tiden, då skulle man bli självmordsbenägen. Men dom bryr sig ju inte om någonting, annat än vad som händer i deras liv. Vissa har inte ens en mening med livet och det får väl dom väl själv bestämma, men jag skulle inte kunna leva utan en mening! En ända sak är positiv med växthuseffekten är att om 50 år så kommer jag stå där och skrika "VAD VAR DET JAG SA?!" och då kommer alla fatta att jag hade rätt och dom hade fel och dom kommer komma på att dom skulle ha brytt sig lite!
ARG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara och hoppas att dom bestämmer något bra i köpenhamn! det måste få med dom stora länderna..

2009-12-13 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0