ännu en tanke i grått...

jag orkar inte mer!
det finns så många krav man måste leva upp till...
Man måste vara bra i skolan, komma in på en bra linje, vara en bra kompis, vara en bra dotter, vara sig själv och tydligen precis som alla andra. Idag fick jag veta att jag är väldigt annorlunda och det visst är dåligt... Mitt självförtroende sjönk med en meter. Men jag har nog alltid vetat. Jag är ingen som folk vill sitta med eller prata med. Jag är nog ointressant. Jag vet vad ni tänker att jag bara säger det för att ni ska tycka synd om mig och saga att "nejj! Det är klart du inte är!" Ännu ett krav att man inte får säga när man mår dåligt... Ni kan säga till mig hur mycket ni vill, men jag tror inte att jag kommer må bättre. Jag kommer aldrig må bättre av "tycka synd" kommentarer...

Kommentarer
Postat av: K

amen ! helt rätt ! älskar dig min bästa vän !

2009-12-02 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0